ERGENE BELEDİYESİ´NDEN ÇAĞRI MERKEZİ VE HALK MASASI UYGULAMASI

ERGENE BELEDİYESİ´NDEN ÇAĞRI MERKEZİ VE HALK MASASI UYGULAMASI
ERGENE BELEDİYESİ´NDEN ÇAĞRI MERKEZİ VE HALK MASASI UYGULAMASI

Ergene Belediyesi modern belediyecilik anlayışıyla halka daha kaliteli hizmet sunabilmek için Çağrı Merkezi'nin yanı sıra Halk Masası uygulamasıyla , Ulaş Hizmet Binasında hizmet vermeye devam ediyor

Vatandaşlar ''444 59 43 nolu Çağrı Merkezi'nden veya www.ergene.bel.tr adresinden talep ve şikayetlerinizi iletebiliyor.

Konuyla ilgili açıklamada bulunan Ergene Belediye Başkanlığı ‘ Vatandaşımızın memnuniyeti bizler için son derece önemlidir. Modem belediyecilik anlayışı çerçevesinde vatandaşımızla olabildiğince yakın olmayı hedefliyoruz. Halkımıza daha hızlı hizmet vermek ve taleplerini karşılayabilmek amacıyla 444 59 43 Çağrı Merkezini kurduk

Vatandaşlarla belediye arasında köprü vazifesi gören Halk Masası, Ergene Belediyesi Ulaş Hizmet Binasının ana giriş kapısı girişinde kuruldu. İki personelle birlikte halka daha iyi hizmet sunabilmek amacıyla vatandaş odaklı hizmet çalışmalarımız devam edecektir’ bilgisini kaydetti.

Vatandaşların belediyeye geldiğinde işlerini daha seri şekilde yapmalarını sağlamak bunun yanı sıra birimler arasında koordineyi oluşturmak adına hayata geçirilen Halk Masasında çalışan personel ‘ Vatandaş geldiğinde belediye ile ilgili işlemlerin takibinin hangi birimde ve hangi aşamada devam ettiğini vatandaşa aktarımda bulunmak ayrıca gelen şikayet, öneri ve talepleri gerekli birimlere aktarımını sağlamak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Halk masası çalışanları olarak bilgi alma olanağını sunarken, sohbet ortamında çift taraflı ekran yöntemiyle vatandaşlarımızın iş takibini de gerçekleştiriyoruz. Bu anlayışla vatandaş memnuniyetini oluşturmak asli görevimizdir’ ifadelerine yer verdi.

DİĞER BAŞLIKLAR